الحبيبة
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة
يرجي التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي
الحبيبة
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة
يرجي التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي
الحبيبة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الحب مش كلمة بس

الرئيسيةالحبيبةأحدث الصورالتسجيلدخول

الجزء الثانى من قصتى التى انقلبت راسا على عقل مش عارف ايه اللى جرالى يوم ماشفتها

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
desha44
الـــــمــديـر الـــــعــــــام
الـــــمــديـر الـــــعــــــام
desha44

ذكر
عارضة طاقة :
الجزء الثانى من قصتى التى انقلبت راسا على عقل مش عارف ايه اللى جرالى يوم ماشفتها Left_bar_bleue100 / 100100 / 100الجزء الثانى من قصتى التى انقلبت راسا على عقل مش عارف ايه اللى جرالى يوم ماشفتها Right_bar_bleue

الجزء الثانى من قصتى التى انقلبت راسا على عقل مش عارف ايه اللى جرالى يوم ماشفتها Empty
مُساهمةموضوع: الجزء الثانى من قصتى التى انقلبت راسا على عقل مش عارف ايه اللى جرالى يوم ماشفتها   الجزء الثانى من قصتى التى انقلبت راسا على عقل مش عارف ايه اللى جرالى يوم ماشفتها Icon_minitimeالسبت أغسطس 15, 2009 6:20 am

بسم الله الرحمن الرحيم
النهاردة انا جيلكم بتكملت الحكاية علشان خاطر البرنسيسة ونبدا

بعد سماع الرد من صديقتها تدمرت حتى وصلت الى اسوء حالاتى بعد ما كانت البسمة مرسومة على وجهى عم الحزن من جديد وعشت ايامى فى الظلام عاتم بلا اى هدف او معنى وبعد مرور ايام كنت اصبحت ملك الاحزان الى ان حانة لحظة ولادتى من جديد على يد من احب حين ما جاءة صديقها وتقول انها كانت تفكر فى ما كنت تريد وهى الان موافقة حينها احسست بشعورين الاول الحب واللهفة والثانى الاسستحقار من قبل من احب (العطف بالحب) فلم اكن اريد منها سوء تبادل المشاعر بعد مرور عده ايام حدث ما لم يكن فى الحسبان
شب خلاف غير مقصود بيينانا وما حدث كالاتى كنت فى يوم فى قمة السعادة وكنا نلعب انا ولصحابى على الدسك فى ال***** حينما كنت صديقى جملة وفى السبب فى المشكلة جينما كتب (ارجع كول زى زمان وسيبك من البت دى) وما قولتة له بغصب (انت كريزى عشان تقولى كلمة زى دى )وفى نهاية الحوار بينى وبينة نسينى ان نمسح الكلام من على الدسك
وفى اليوم التالى ذهبت الى ال*****ويومها حدثت الكارثة حينما دخلت الكلاس وجدت الرد على الكلام

والى هنا قد تعرف البرنسيسة الباقى لانها عنصر رايسى من عناصر قصى التى مذالت النهاية مفقودة حتى الان وفى انتظار الجرء 3 مع ملك الدموع والاحزان
lol! lol! lol!
https://el7biba.yoo7.com
~~....(memo)....~
مليكة المنتدى
مليكة المنتدى
~~....(memo)....~

انثى
المزاج : ملكش فيه
عارضة طاقة :
الجزء الثانى من قصتى التى انقلبت راسا على عقل مش عارف ايه اللى جرالى يوم ماشفتها Left_bar_bleue100 / 100100 / 100الجزء الثانى من قصتى التى انقلبت راسا على عقل مش عارف ايه اللى جرالى يوم ماشفتها Right_bar_bleue

الجزء الثانى من قصتى التى انقلبت راسا على عقل مش عارف ايه اللى جرالى يوم ماشفتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: الجزء الثانى من قصتى التى انقلبت راسا على عقل مش عارف ايه اللى جرالى يوم ماشفتها   الجزء الثانى من قصتى التى انقلبت راسا على عقل مش عارف ايه اللى جرالى يوم ماشفتها Icon_minitimeالسبت أغسطس 15, 2009 8:00 pm

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce

ماسى ماسى

الجزء الثانى من قصتى التى انقلبت راسا على عقل مش عارف ايه اللى جرالى يوم ماشفتها
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مش علرف ايه اللى جرالى يوم ماشفتها >مهم لكل عضو<
» البوم الكينج عمرو دياب الجديد اللى مكسر الدنيا بجد بجد بجد ملهوش حل
» 000 يلا علشان الموزز ترقص خش على الطبله اللى مدتها 18 دقيقه هيتكسر وسطك ان شاء الله
» اجمل كلمات قيلت عن الحب( الجزء الاول)